E-body Blog Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

T/A

2 posters

Siirry alas

T/A Empty T/A

Viesti  AMBi Ke Toukokuu 13, 2009 5:27 pm

Jess,

Ny semmonen on Suames. Onnea ja hatunnosto Jannelle!

AMBi

AMBi

Viestien lukumäärä : 33
Join date : 14.03.2008
Ikä : 54
Paikkakunta : Tampere

http://www.restoredsportscars.com/tt/

Takaisin alkuun Siirry alas

T/A Empty Vs: T/A

Viesti  jajuso To Toukokuu 14, 2009 8:32 am

Kiitokset! Kyllähän tämän T/A:n myötä oli hyvä mahdollisuus saada taas lisäpotkua Challenger-harrastukseen... ja onneksi sain vanhan R/T:n hyvään kotiin eli meni serkulle. Näin pääsen läheltä seuraamaan myös vanhaa kärryäni.

Näpit kyllä syyhyää laittaa tuo TA lohko ja six pak kuntoon ja keulille sekä maalipinta alkuperäiseen plum crazy-väriin. Vinkkejä hyvistä koneistamoista ja maalaamoista etelä-suomessa otetaan kiitollisuudessa vastaan. Heittäkääpäs jotain karkeita arvioita mitä tuollainen TA mottiprojekti vois tulla kustantaan? lohko standardikoossa, standardi kampiakseli, imusarja kunnostettu, six pak käytetty mutta hyväkuntoinen sekä lisäksi paljon TA 340 osaa mutta ilmeisesti joutuu jonkin verran osia vielä hommaamaan.

Ja mikäli jotakuta kiinnostaa sitten tuo Moparin 360 lohko (n. 380 hv, vm 1998, ajettu vain n. 500 km), niin voi olla yhteydessä siinä vaiheessa kun TA mottiprojekti alkaa realisoitumaan. Missähän hintaluokassa jälleenmyyntiarvot liikkuu tuosta 360 lohkosta ja 750 speed demon kaasarista?

Terv. Janne

jajuso

Viestien lukumäärä : 15
Join date : 14.03.2008
Ikä : 54

Takaisin alkuun Siirry alas

T/A Empty Vs: T/A

Viesti  AMBi Ti Toukokuu 26, 2009 10:52 am

Moi,

Itse olen käyttänyt Lahden Kansityö -firmaa. Tuota firmaa kovasti kehutaan ja myös omalla kohdalla on hommat olleet priimaa. Vaativia kisamiesten koneita ja tasapainotuksia ja yleensä kaikkea on tuolla teetetty, osaava ja kiirehtimätön laatupaja. On niitä muitakin, mutta tuo on siis yksi parhaista, ollut alalla kauan ja tuohon voi minun mielestäni luottaa.

AMBi

Viestien lukumäärä : 33
Join date : 14.03.2008
Ikä : 54
Paikkakunta : Tampere

http://www.restoredsportscars.com/tt/

Takaisin alkuun Siirry alas

T/A Empty Vs: T/A

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa