E-body Blog Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Dual Snorkel ja Torker II

4 posters

Siirry alas

Dual Snorkel ja Torker II Empty Dual Snorkel ja Torker II

Viesti  moparmaniac Ti Marras 25, 2008 6:18 pm

onko kellään Challengerissa 440 koneessa ko imusarjaa (+ putsaria) R/T pellin alla, eli meneekö pelti vielä kiinni kyseleepi hän

moparmaniac

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 25.11.2008
Ikä : 55
Paikkakunta : Pornainen

http://www.moparmaniacs.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Dual Snorkel ja Torker II Empty Vs: Dual Snorkel ja Torker II

Viesti  AMBi Ke Marras 26, 2008 2:35 am

Melkein.

Itellä oli RPM imusarja, reilun sentin tai vajaan tuuman korotuspala, 750cfm Holley, Tuplasnorkkeli ja RT-pelti. Pelti meni kiinni jos putsaria käänsi lillasti vastapäivään. Noin kaksi snorkkelinleveyttä. Jos putsarin piti silleen oikeaoppisessa asennossa, niin pelti otti heti kiinni ja koneen käydessä ja varsinkin kiihdytettäessä se kampesi peltiin kiinni niin kunnolla että pelti alkoi irvistellä sieltä takareunasta kun mulla on ne saranat horot.

Sittemmin vaihdoin orkkiksen 4bbl 440:n valurautasarjan. Nyt on tuuman korotuspala (lämmöneristeenä, eli ei kiehu bensa enää kohokammioissa ku sammuttaa ajon jälkeen koneen) ja putsari suorassa, ja hyvin mahtuu.

RPM imusraja lienee yhtä korkea kuin Torker. Edelbrockin sivuilta löytyi ainakin ennen mitat.

Terveisin, - AMBi -

AMBi

Viestien lukumäärä : 33
Join date : 14.03.2008
Ikä : 55
Paikkakunta : Tampere

http://www.restoredsportscars.com/tt/

Takaisin alkuun Siirry alas

Dual Snorkel ja Torker II Empty Vs: Dual Snorkel ja Torker II

Viesti  ama La Joulu 26, 2009 11:37 am

mites toi RPM pikkulohkon päällä sopii olemaan cudassa? Putsari on 3" ja bakeliitti koroke nykyisellä imukannella n.1cm.

ama

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 24.06.2008
Paikkakunta : Ruuhimäki

Takaisin alkuun Siirry alas

Dual Snorkel ja Torker II Empty Vs: Dual Snorkel ja Torker II

Viesti  rbask Ti Tammi 05, 2010 9:50 am

360 ja airgap ja demon 750 toimii (ilman korotuspala) tupla snorkelin cudalla

rbask

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 26.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Dual Snorkel ja Torker II Empty Vs: Dual Snorkel ja Torker II

Viesti  ama Su Maalis 14, 2010 5:06 pm

Nyt on kone paikallaan ja konepeltiä sovittelin mutta eipäs menekkään kiinni. Putsari on 2" korkea suoralla pohjalevyllä ja vähän ylös nousevalla kannella. Pitäis etsiä suora kansilevy ja kokeilla sit uudestaan tai vähän enemmän alaspäin taittuva pohjalevy.

ama

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 24.06.2008
Paikkakunta : Ruuhimäki

Takaisin alkuun Siirry alas

Dual Snorkel ja Torker II Empty Vs: Dual Snorkel ja Torker II

Viesti  AMBi To Maalis 25, 2010 2:42 pm

Moi,

Kokeile sitä pudottavaa pohjalevyä.

Sillon itellä ennenkun tuli tuplasnorkkeli niin mulla oli semmonen Moparin pyöreä orkkismallinen putsari niin sen putsarin mukana tulleen vakiopohjan kanssa ei mahtunu RT-pelti ihan kiinni. Sitten pudottavalla putsarin pohjalevyllä (jostain Morososta?) meni just ja just. RPM-imusarja ja 440, ei tainnu tossa sydeemissä olla korotuspalaa vielä. RPM tainnee olla saman korkunen kun Torker?

AMBi

Viestien lukumäärä : 33
Join date : 14.03.2008
Ikä : 55
Paikkakunta : Tampere

http://www.restoredsportscars.com/tt/

Takaisin alkuun Siirry alas

Dual Snorkel ja Torker II Empty Vs: Dual Snorkel ja Torker II

Viesti  ama Ma Toukokuu 03, 2010 5:26 pm

MR Gasketin 2" korkea putsari suoralla kannella ja pohjalla sopi pienen modifioinnin jälkeen

ama

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 24.06.2008
Paikkakunta : Ruuhimäki

Takaisin alkuun Siirry alas

Dual Snorkel ja Torker II Empty Vs: Dual Snorkel ja Torker II

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa