knoppitieto
5 posters
Sivu 1 / 1
knoppitieto
vois porukka laittaa knoppitietoa kaikista e-koppa jutuista mikä on FAKTAA esim. tuotantolinjojen kasaus/osa eroista ja kaikkea muuta faktaa mikä voi jotakuta kiinnostaa
sixpack- Viestien lukumäärä : 16
Vs: knoppitieto
Tarkoitatko esim. tällaista tietoa:
70 Challengereissa on ollut kahden eri valmistajan turvavöitä, American Safety ja Pontonier.
American Safety -vyöt ovat olleet E-koodin autoissa ja Pontonier B-koodin autoissa.
Nämä B- ja E-koodithan olivat selviä kaikille E-body harrastajille?
70 Challengereissa on ollut kahden eri valmistajan turvavöitä, American Safety ja Pontonier.
American Safety -vyöt ovat olleet E-koodin autoissa ja Pontonier B-koodin autoissa.
Nämä B- ja E-koodithan olivat selviä kaikille E-body harrastajille?
Automotive Engineer- Viestien lukumäärä : 4
juuri näitä!!ei muuta kuin lisää tietoja
sixpack- Viestien lukumäärä : 16
Täällähän on elämää - mistäs nyt tuulee???
Tehtaan työkalu jätti kromattujen pyöränpulttien päihin pikku pisteen. Tuota pistettä kopioidaan nykyään ihan ammattimaisesti.
Onhan noita hauskoja juttuja myös Suomen maahantuojalta, mutta kertokoot niistä ne joilta olen ne itse kuullut.
Pepe
PS. Mun auton sisusta oli muuten "Rockyn" kasaama.
Tehtaan työkalu jätti kromattujen pyöränpulttien päihin pikku pisteen. Tuota pistettä kopioidaan nykyään ihan ammattimaisesti.
Onhan noita hauskoja juttuja myös Suomen maahantuojalta, mutta kertokoot niistä ne joilta olen ne itse kuullut.
Pepe
PS. Mun auton sisusta oli muuten "Rockyn" kasaama.
Rocky...
Mistä löyty Rockyn nimmari / nimi ?
Mitä kaikkia nimiä E-bodeista on löytyny?
AMBi kirjoitti:Rocky...
Kuskin pyöräkoteloon oli heppu sen huitassut.
Koneiden VIN -koodit lyötiin lohkon padiin vasta moottoreiden maalauksen jälkeen. Muista raaputella koneen maalauksen jälkeen partakoneella VIN -puhtaaksi tai joudut Ikuiseen Kadotukseen!
knoppitieto
Maahan tuojan toimesta ainakin minun -71:een on asenettu vinyylikatto jälkiasennuksena. Ei kuuleman mukaan
kauppa käynyt niin jouhevasti kun arveltiin. Joihinkin -70 malleihin tehtiin ns."kenkälankki" maalaus kattoon.
Autot olivat sen aikaa myyntihallissa että myyntimielessä piti vähän muuttaa autoja, jotta yleisö arvelisi autojen vaihtuneen.
kauppa käynyt niin jouhevasti kun arveltiin. Joihinkin -70 malleihin tehtiin ns."kenkälankki" maalaus kattoon.
Autot olivat sen aikaa myyntihallissa että myyntimielessä piti vähän muuttaa autoja, jotta yleisö arvelisi autojen vaihtuneen.
BG554- Viestien lukumäärä : 8
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa