Koneen entisöinnin väreistä, HJÄLP !!!!
Sivu 1 / 1
Koneen entisöinnin väreistä, HJÄLP !!!!
Moi,
Antakaa tietoa seuraavien konehuoneen pisteosien väreihin, kiitos:
- onko lämppärin moottorimötikkä ollut tehtaalta tulessaan musta vai metallin värinen?
- entä jarrutehostimen nestesäiliö: "bare metal" vai musta?
- entä äskeisen kansi (keltapassivoitu vai musta) ja se kiinnityspanta (keltapassivoitu vai musta) ?
- entä se venakopassa oleva peltinen huohotinkupu, moottorin värinen vai musta?
Molempia yllä heittelemiäni värivaihtoehtoja näkyy alan kirjallisuudessa. En tiedä totuutta. Auttakee, kiitti.
Antakaa tietoa seuraavien konehuoneen pisteosien väreihin, kiitos:
- onko lämppärin moottorimötikkä ollut tehtaalta tulessaan musta vai metallin värinen?
- entä jarrutehostimen nestesäiliö: "bare metal" vai musta?
- entä äskeisen kansi (keltapassivoitu vai musta) ja se kiinnityspanta (keltapassivoitu vai musta) ?
- entä se venakopassa oleva peltinen huohotinkupu, moottorin värinen vai musta?
Molempia yllä heittelemiäni värivaihtoehtoja näkyy alan kirjallisuudessa. En tiedä totuutta. Auttakee, kiitti.
Vs: Koneen entisöinnin väreistä, HJÄLP !!!!
Moi taas,
Konsensus näyttää olevan seuraavanlainen :
- onko lämppärin moottorimötikkä ollut tehtaalta tulessaan musta vai metallin värinen?
--> että metallinvärinen taitais olla.
- entä jarrutehostimen nestesäiliö: "bare metal" vai musta?
--> tätä nyt ei näytä tietävän erkkikään. Heimossa on se erimallinen jarrutehostajan limppu, ja niissä autoissa on "miljuunaentisöinneissäkin" ollut kaikki mustaa: se tehostimen limppu, nestesäiliö kansineen pantoineen kaikki mustaa... Mutta että mites tuo "1970 normiChallenkerien" isomman limpun säiliöt ja värit? Kuka uskaltaa veikata? Minä en tiedä. Veikkaan, että se limppu oli tehtaalta joko korin värinen tai jopa pinnoittamaton eli metallinvärinen, säiliö valutautapinnalla, kansi joko keltapassivoitu tai pinnoittamaton eli metallinvärinen, kiinnipitopantansa pinnoittamaton eli metallinvärinen. Mutta en siis tiedä, arvailen täällä lämpimikseni, heh.
- entä äskeisen kansi (keltapassivoitu vai musta) ja se kiinnityspanta (keltapassivoitu vai musta) ?
--> kts. edellinen.
- entä se venakopassa oleva peltinen huohotinkupu, moottorin värinen vai musta?
--> musta taitais olla.
Terveisin, - AMBi -
Konsensus näyttää olevan seuraavanlainen :
- onko lämppärin moottorimötikkä ollut tehtaalta tulessaan musta vai metallin värinen?
--> että metallinvärinen taitais olla.
- entä jarrutehostimen nestesäiliö: "bare metal" vai musta?
--> tätä nyt ei näytä tietävän erkkikään. Heimossa on se erimallinen jarrutehostajan limppu, ja niissä autoissa on "miljuunaentisöinneissäkin" ollut kaikki mustaa: se tehostimen limppu, nestesäiliö kansineen pantoineen kaikki mustaa... Mutta että mites tuo "1970 normiChallenkerien" isomman limpun säiliöt ja värit? Kuka uskaltaa veikata? Minä en tiedä. Veikkaan, että se limppu oli tehtaalta joko korin värinen tai jopa pinnoittamaton eli metallinvärinen, säiliö valutautapinnalla, kansi joko keltapassivoitu tai pinnoittamaton eli metallinvärinen, kiinnipitopantansa pinnoittamaton eli metallinvärinen. Mutta en siis tiedä, arvailen täällä lämpimikseni, heh.
- entä äskeisen kansi (keltapassivoitu vai musta) ja se kiinnityspanta (keltapassivoitu vai musta) ?
--> kts. edellinen.
- entä se venakopassa oleva peltinen huohotinkupu, moottorin värinen vai musta?
--> musta taitais olla.
Terveisin, - AMBi -
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa