Ostamassa 70-mallin Challengeria...
3 posters
Sivu 1 / 1
Ostamassa 70-mallin Challengeria...
Eli menossa tiistaina katsomaan paikallista(Hämeenkyrössä)olevaa kilvellistä autoa,hp 13,9te,(lievä projekti,kuvista päätellen...)..Onko tuttu peli jollekkin?Jotain erityis huomioitavaa autoa ostaessa? Noita ruostehommia yleensä noissa näyttää piisaavan,mutta ei ole pellin vääntö itselle ongelma.Onko jotkut peltiosat mahdottomia saada tms?Googlasin kyllä tarjontaa mutta kaikkea ei tietenkään huomaa.Tekniikan päivitys on mielessä,mikä olisi hyvä paketti tehon/ajettavuuden välillä? Manuaalina mielellään.
Tyhmiä kysymyksiä,mutta jostain pitää aloitella.
Ville
Tyhmiä kysymyksiä,mutta jostain pitää aloitella.
Ville
VilleTRE- Viestien lukumäärä : 9
Join date : 04.06.2010
Vs: Ostamassa 70-mallin Challengeria...
Oho,täällä onkin innokkaita ihmisiä...
VilleTRE- Viestien lukumäärä : 9
Join date : 04.06.2010
Vs: Ostamassa 70-mallin Challengeria...
Heh, joo, täällä voi olla hiukka hankala saada suunvuoroa....
Vastaamattomuus ei tarkoita että kysymyksessä tai kysyjässä olisi mitään vikaa. Ei. Täällä vaan ei mielipiteet sinkoile. Ei auta, näillä mennään.
Minä olen huono vastailemaan noihin kysymyksiisi kun ostin omani viime vuosituhannella, kädet taskussa ja koeajamatta. Ostopäätös oli kahdessa minuutissa tehty, periaatteessa ostin siis ihan sian säkissä. Halusin Challengerin niin paljon että ei mitään rajaa. Ja se olikin sitten ruosteeton auto, maalattu pohja ja kaikkea. No, koko voimansiirto ja sähköt meni uusiks, mutta ihan mieletön tsäkä peltien osalta, maalikin on se sama joka siihen on vedetty joskus ´80-luvun lopussa.
Koitan kuitenkin vastata jotain, kokeneemmat korjailkoot sitten. Kiitos.
- Eli menossa tiistaina katsomaan paikallista(Hämeenkyrössä)olevaa kilvellistä autoa,hp 13,9te,(lievä projekti,kuvista päätellen...)..
--> jos näyttää kuvissa ok niin se on oikeasti kai keskireipas projekti, ja jos näyttää kuvissa jo projektilta niin se on todennäköisesti loppupeleissä sitten tehtävä kaikki uusiin puihin? Mutta työtähän se vaan on.
--> niinkuin yksi vanhempi harrastaja kerran osuvasti sanoi: "jos tämä olisi helppoa ja halpaa, niin kaikkihan tätä tekisivät".
--> hyvä että on kilvissä, jos on Suomessa ollut jo muitakin omistajia nin soita asiallisesti niillekin niin et ole yhden myyjän tietojen/puheitten varassa
--> hinnasta on tässä paha sanoa onko tuo paljon vai vähän, ruostehommat ja puuttuvat osat/osakokonaisuudet vaikuttaa tuohon niin paljon
- Onko tuttu peli jollekkin?
--> ei ainakaan minulle. Yllätys Laita rekisterinumeroa ja väriä ja tekniikkatiedot tulemaan, sitten voi joku jo tunnistaakin tai muistaa jotain?
- Jotain erityis huomioitavaa autoa ostaessa?
--> tuohon osaavat ne neuvoa paremmin ketkä ovat muutaman Challengerin jo ostaneet? Oma mielipide on se että kandee ostaa mahdollisimman hyvä aihio, raadosta tekeminen kestää ja maksaa enemmän kuin sen hyvän osto. Mutta ainakin itse tehtyään tietää mitä saa?
- Noita ruostehommia yleensä noissa näyttää piisaavan,mutta ei ole pellin vääntö itselle ongelma.
--> Hyvä että pystyt peltihommiin. Erittäin hyvä.
- Onko jotkut peltiosat mahdottomia saada tms?
--> tuohon kysymykseen on tällä foorumilla erittäin paljon hyvää kokemusta ja tietoa. Toivottavasti porukka jaksaa vastata. Tai sitten soita ihan henk koht PPR Cudalle. Sieltä saat varmasti hyvän perustietopaketin.
- Tekniikan päivitys on mielessä,mikä olisi hyvä paketti tehon/ajettavuuden välillä? Manuaalina mielellään.
--> tuohon kysymykseen on tällä foorumilla erittäin paljon hyvää kokemusta ja tietoa. Toivottavasti porukka jaksaa vastata. Tai sitten soita ihan henk koht PPR Cudalle. Sieltä saat varmasti hyvän perustietopaketin. Manuaali on asiaa! Automaatit on mummoille Itelläkin on kyllä automaatti, ei sillä....
Toivottavasti se tiistain auto oli ok. Ja oli hyvä ostos. Pitempiä puita pesään vaan!!
Vastaamattomuus ei tarkoita että kysymyksessä tai kysyjässä olisi mitään vikaa. Ei. Täällä vaan ei mielipiteet sinkoile. Ei auta, näillä mennään.
Minä olen huono vastailemaan noihin kysymyksiisi kun ostin omani viime vuosituhannella, kädet taskussa ja koeajamatta. Ostopäätös oli kahdessa minuutissa tehty, periaatteessa ostin siis ihan sian säkissä. Halusin Challengerin niin paljon että ei mitään rajaa. Ja se olikin sitten ruosteeton auto, maalattu pohja ja kaikkea. No, koko voimansiirto ja sähköt meni uusiks, mutta ihan mieletön tsäkä peltien osalta, maalikin on se sama joka siihen on vedetty joskus ´80-luvun lopussa.
Koitan kuitenkin vastata jotain, kokeneemmat korjailkoot sitten. Kiitos.
- Eli menossa tiistaina katsomaan paikallista(Hämeenkyrössä)olevaa kilvellistä autoa,hp 13,9te,(lievä projekti,kuvista päätellen...)..
--> jos näyttää kuvissa ok niin se on oikeasti kai keskireipas projekti, ja jos näyttää kuvissa jo projektilta niin se on todennäköisesti loppupeleissä sitten tehtävä kaikki uusiin puihin? Mutta työtähän se vaan on.
--> niinkuin yksi vanhempi harrastaja kerran osuvasti sanoi: "jos tämä olisi helppoa ja halpaa, niin kaikkihan tätä tekisivät".
--> hyvä että on kilvissä, jos on Suomessa ollut jo muitakin omistajia nin soita asiallisesti niillekin niin et ole yhden myyjän tietojen/puheitten varassa
--> hinnasta on tässä paha sanoa onko tuo paljon vai vähän, ruostehommat ja puuttuvat osat/osakokonaisuudet vaikuttaa tuohon niin paljon
- Onko tuttu peli jollekkin?
--> ei ainakaan minulle. Yllätys Laita rekisterinumeroa ja väriä ja tekniikkatiedot tulemaan, sitten voi joku jo tunnistaakin tai muistaa jotain?
- Jotain erityis huomioitavaa autoa ostaessa?
--> tuohon osaavat ne neuvoa paremmin ketkä ovat muutaman Challengerin jo ostaneet? Oma mielipide on se että kandee ostaa mahdollisimman hyvä aihio, raadosta tekeminen kestää ja maksaa enemmän kuin sen hyvän osto. Mutta ainakin itse tehtyään tietää mitä saa?
- Noita ruostehommia yleensä noissa näyttää piisaavan,mutta ei ole pellin vääntö itselle ongelma.
--> Hyvä että pystyt peltihommiin. Erittäin hyvä.
- Onko jotkut peltiosat mahdottomia saada tms?
--> tuohon kysymykseen on tällä foorumilla erittäin paljon hyvää kokemusta ja tietoa. Toivottavasti porukka jaksaa vastata. Tai sitten soita ihan henk koht PPR Cudalle. Sieltä saat varmasti hyvän perustietopaketin.
- Tekniikan päivitys on mielessä,mikä olisi hyvä paketti tehon/ajettavuuden välillä? Manuaalina mielellään.
--> tuohon kysymykseen on tällä foorumilla erittäin paljon hyvää kokemusta ja tietoa. Toivottavasti porukka jaksaa vastata. Tai sitten soita ihan henk koht PPR Cudalle. Sieltä saat varmasti hyvän perustietopaketin. Manuaali on asiaa! Automaatit on mummoille Itelläkin on kyllä automaatti, ei sillä....
Toivottavasti se tiistain auto oli ok. Ja oli hyvä ostos. Pitempiä puita pesään vaan!!
Vs: Ostamassa 70-mallin Challengeria...
Nettiautossa oleva toiseksi halvin auto tuo on... Aikas projekti toi on.. On tullut kyllä autoja tehtyä(työkseenkin tekee),mutta tosiaan auton huonohko kunto vaan tietää sen verran rahan menoa että olen hieman kallistunut paremman projektin etsintään.Hinta kuitenkin mielestäni kovahko,8000e noin mielestäni voisi olla paikallaan.Plussaa siinä on se (omistajankin mielestä) että sitä ei oo räpelletty,mutta taas kun on itse niin perfektionisti niin sahaisin tuostakin joka palkin ja paikan auki vaan katsoakseni mätähommat... Hullu kun olen. Lisäksi puhallushommat pohjaan/soodapuhallus pintaan kalliita juttuja että väkisinkin harkitsee toista vaihtoehtoa.Kattoluukkukin siitä heh löytyi,mahtava 80-luvun (melkein finlandia-mallia)eli katto vaihtoon kuitenkin. Listat ehtoopuolella.Sisusta räjähtänyt totaalisesti.Orkkis tekniikka 318+manuaali(3speed?!)vaihtoon menisi nämäkin..Mitä vielä... Kallis peli tulee..
Mutta kyllä siitä auton saa,suurehkolla työllä tosin,ja rahaa polttaen.
Asioista enemmän tietävät kertokaahan löytyykö vielä hyviä projekteja jostain vai olisiko jollain jopa myydä mulle projekti/ehjäkin siistihkö auto?
Kiitos vastauksista.
Ville
Mutta kyllä siitä auton saa,suurehkolla työllä tosin,ja rahaa polttaen.
Asioista enemmän tietävät kertokaahan löytyykö vielä hyviä projekteja jostain vai olisiko jollain jopa myydä mulle projekti/ehjäkin siistihkö auto?
Kiitos vastauksista.
Ville
VilleTRE- Viestien lukumäärä : 9
Join date : 04.06.2010
Vs: Ostamassa 70-mallin Challengeria...
Heps, kesäaikana nettihommat vähemmällä eli tämä(kin) jäänyt huomaamatta.
Swap -palstan mukaan ja pikkulintujen tietotoimiston perusteella hankittua tuli kuitenkin 1970 sijaan 1971 Challenger? Lisätäänkö blogiin?
Swap -palstan mukaan ja pikkulintujen tietotoimiston perusteella hankittua tuli kuitenkin 1970 sijaan 1971 Challenger? Lisätäänkö blogiin?
Vs: Ostamassa 70-mallin Challengeria...
Joo,lisätään vaan.Kuvia postaan myöhemmin.Nyt autossa hommia sen verran että vedän hieman henkeä hetken. Tulen varmaan kyseleen tyhmiä tässä jatkossa vielä monta kertaa.Ei juuri kokemuksia Challengerista ole kertynyt niin paljon kuin noiden europelien kanssa ropatessa.Mutta palataan asiaan.Kohta.
AMBIN olenkin jo treffannut ja ihmetellyt kovasti hänen hienoa autoaan ja oman auton "puutteita".Mutta parin vuoden päästä ehkä mullakin on sitten enemmän esiteltävää.
AMBIN olenkin jo treffannut ja ihmetellyt kovasti hänen hienoa autoaan ja oman auton "puutteita".Mutta parin vuoden päästä ehkä mullakin on sitten enemmän esiteltävää.
VilleTRE- Viestien lukumäärä : 9
Join date : 04.06.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa